Makeup: Goth








Depois de muito tempo decidi, finalmente, fazer um post sobre maquiagem. Eu acredito que eu não fazia um post assim por falta de tempo e de criatividade. Ou de ambos. Mas enfim, eu tinha esquecido como é legal compartilhar ideias de maquiagem com vocês. 
A maquiagem de hoje é justamente o que o título diz. Ou quem sabe, baseada nessa ideia. Eu tentei fazer algo mais ''dark'', com o batom preto e delineado grosso. Além disso, eu contornei a minha sobrancelha. Eu não sou muito adepta a isso, mas eu tentei dessa vez haha. Eu também usei um lápis iluminador na linha dos cílios, para dar o efeito de um olho maior, e apliquei um pouco da sombra na pálpebra inferior. O que vocês acharam da maquiagem?
Além do mais, eu adoraria saber se vocês querem mais posts como esse e que tipos de maquiagens vocês gostariam de ver aqui. Deixem-me saber nos comentários!!

---

After a long time I decided to finally make a post about makeup. I believe I didn't make a post like this just for lack of time or creativity. Maybe both. But anyway, I had forgotten how cool is share makeup ideas with you guys.
Today's makeup is just what the title says. Or perhaps, based on this idea. I tried to do something more dark, with the black lipstick and the large eyeliner. Also, I contoured my eyebrow. I'm not very adept at it, but I tried this time haha. I also used a illuminator pencil on the lash line to give the effect of a larger eye, and applied a bit of eyeshadow on the lower eyelid. What do you think of the makeup?
Besides, I would like to know if you want more posts like this and what kind of makeup you would like to see here. Let me know in the comments!!

You Might Also Like

8 comentários

  1. Such a gorgeous makeup look, Lu! I love your makeup posts, they're always so inspiring! You make me want to do a different kind of post with my blog too. Love this so much! <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Su!! This is my intention, to share ideas and inspiration! And I can't wait for your next blog post <333

      Delete
  2. Oh, I like this dark look! It looks so cool :)

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
  3. Really nice and edgy makeup look! You pull off that lipstick so well x

    www.wildfirecharm.com

    ReplyDelete
  4. Love the goth vibes in this post! that black lipstick (omg)! Amazing Lu <3 <3!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so so soo much, Krissia <33

      Delete