Crescent Moon













Crop top - similar 
Shorts - Renner 
Plaid shirt - old 
Choker - Zaful 
Shoes - Vans 

Mais uma vez estou eu vestindo camisa xadrez com shorts, um crop top e tênis. Não parece, mas esse é exatamente o tipo de roupa que mais uso na minha rotina. Principalmente agora que o clima está mais abafado que nunca. Dessa forma, nada melhor do que um look simples, leve e casual. E é claro, o tênis. Eu não consigo parar de usar ele. É tão confortável e me faz sentir como se fosse mais nova de novo (porque eu só usava tênis quando era mais nova haha). 
Mesmo assim, eu não deixei de acrescentar um acessório que fez toda a diferença. Estou me referindo a esse choker da Zaful. Como vocês sabem eu adoro tattoo chokers e, quando eu vi esse com um pingente de lua crescente, eu soube que tinha que ser meu. É tão delicado e legal ao mesmo tempo. Aliás, é o tipo de acessório perfeito para obter um look despretensioso e diferente.
O que vocês acharam desse look? Além do mais, espero que tenham um bom início de semana!

---

Again I'm wearing a plaid shirt with shorts, a crop top and sneakers. It doesn't look like it, but that's exactly the kind of clothing I wear most in my routine. Especially now that the weather is more muffled than ever. That way, nothing better than a simple, light and casual outfit. And of course, the sneakers. I can't stop wearing it. It's so comfortable and makes me feel like I'm younger again (because I only wore sneakers when I was younger haha).
Even so, I didn't fail to add an accessory that made all the difference. I'm referring to this choker from Zaful. As you know I love tattoo chokers and when I saw this one with a crescent moon pendant, I knew it had to be mine. It's so delicate and cool at the same time. In fact, it's the perfect accessory to get an unpretentious and different look.
What do you think of this outfit? Besides, I hope you all have a good beginning of week!

You Might Also Like

8 comentários

  1. So in love with this look. This is an outfit I would absolutely wear. And now that the days are getting warmer over here, I just might! So inspiring and your photos are just stunning. Perfect as always. <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm soo happy that you liked this outfit, dear!! Thank you for always being so kind <3333

      Delete
  2. Love the outfit and accessories. I had so many of those tattoo chokers when I was a kid :P Maybe it's time to get another one haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Sam!! I know that tattoo choker looks like a kid thing, but the truth is that I love them and I just can't help it haha :)

      Delete
  3. Love this outfit, I have to say I'm obsessed with those shorts and sneakers, it's comfortable and I have to say sneakers is all I used to wear when I was younger and I'm starting to do so again!!

    Brooks | Live. Laugh. Love. & Make Up

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! And believe me I understand you, I was also a sucker for sneakers when I was younger and now I'm loving this kind of shoe again haha

      Delete
  4. Lovely look! Super cute shorts and shirt combo - I know what you mean about wearing sneakers when you're younger :') Those shades are also fab <3

    //teandtwosugars.blogspot.com xx

    ReplyDelete